این کارگاه می تواند جهت ارتقا توانمندی دانشجویان کاردرمانی در زمینه کاهش اختلالات رفتاری در کودکی و حتی در بزرگسالی بسیار موثر واقع گردد. گفتنی است نادیه احراری، کارشناسی ارشد کاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مدرسی این کارگاه را برعهده داشت.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به همت انجمن علمی کاردرمانی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز وبینار اصلاح رفتار در کودکان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزارشد.
با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین حیطه های کاردرمانی، حیطه کودکان است؛ دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته در بسیاری از موارد با مشکلات رفتاری کودک دست و پنجه نرم می کنند. از ویژگی های یک کاردرمانگر موفق در حیطه کودکان آن است که بتواند ارتباط مناسبی با کودک برقرار کرده و به مشکلات رفتاری کودک پی برده و بتواند برنامه درمانی مناسبی در جهت اصلاح رفتار وی هم در جلسات درمانی و هم برای منزل ارائه دهد
با توجه به موارد مذکور این کارگاه می تواند جهت ارتقا توانمندی دانشجویان کاردرمانی در زمینه کاهش اختلالات رفتاری در کودکی و حتی در بزرگسالی بسیار موثر واقع گردد. گفتنی است نادیه احراری، کارشناسی ارشد کاردرمانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مدرسی این کارگاه را برعهده داشت.
گفتنی است ای کارگاه با حضور ۵۰نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ی کاردرمانی در روزهای بیست وششم، بیست وهفتم و بیست وهشتم به مدت سه جلسه دو ساعته به عنوانآموزش ترویج و ساده سازی علم (وبینار)در بستر دانا برگزار شد.