به همت انجمن علمی گفتاردرمانی و کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز کارگاه داستان اجتماعی و اهمیت آن در تئوری ذهن کودکان طیف اوتیسم روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ به مدت ۲ ساعت در محیط اسکایروم برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به همت انجمن علمی گفتاردرمانی و کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز کارگاه داستان اجتماعی و اهمیت آن در تئوری ذهن کودکان طیف اوتیسم با هدف توانمند سازی دانشجویان و درمانگران گفتاردرمانی و کاردرمانی در شناخت،درمان و ارتباط کودکان طیف اوتیسم روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ به مدت ۲ ساعت در محیط اسکایروم برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، دکتر سپیده جولائی (پزشک و مادر نوجوان اوتیستیک و فعال حوزه اوتیسم) مدرسی این برنامه را برعهده داشت.
گفتنی است مخاطبان این برنامه گفتاردرمانگران،کاردرمانگران و دانشجویان کاردرمانی سراسر کشور به تعداد ۶۰ نفر بودند.