این کارگاه باهدف آموزش ترویج و ساده سازی علم (کارگاه)، برای دانشجویان برگزار گردید که مدرسی این دوره را دکتر حوایی عضو هیئت علمی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برعهده داشت و ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه در این دوره شرکت کرده بودند.
به گزارش مفدا تبریز، کارگاه ارزیابی، بررسی و درمان handwriting به همت انجمن علمی کاردرمانی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز،روز چهارم اسفندماه جاری در سالن دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ️ برگزار شد.
این کارگاه باهدف آموزش ترویج و ساده سازی علم (کارگاه)، برای دانشجویان برگزار گردید که مدرسی این دوره را دکتر حوایی، عضو هیئت علمی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، برعهده داشت و ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه در این دوره شرکت کرده بودند.
براساس این گزارش، با توجه به اینکه نوشتن مهارتی است که به قدرت کافی در عضلات دست، کنترل وضعیتی مناسب ستون فقرات، هماهنگی چشم و دست، ادراک بینایی، کنترل حرکات فاین، کنترل مناسب حرکات چشم و نحوهی به دست گرفتن مداد و ... وابسته است؛ لذا یک کاردرمانگر توانمند باید بتواند با دید holistic یک ارزیابی، طراحی پلن درمانی و مداخله سریع و بموقع در این زمینه انجام دهد تا کودکان مستعد در ادامه ی روند رشد خود با مشکل روبرو نوشتند؛ با توجه به موارد مذکور این کارگاه میتواند جهت ارتقا توانمندی دانشجویان کاردرمانی و همچنین پیشگیری اختلالات ناشی از نوشتن در جامعه کودکان، بسیار موثر واقع گردد. ️